Florida, april 2020

24 april 2019 - Harkema, Nederland

Na 2 prachtige reizen naar Australië in 2017 en 2018 kiezen we in 2020 voor een hernieuwde kennismaking met Florida. Dit wordt onze 4e reis naar dit deel van Amerika. Florida staat bekend als de Sunshine State en dit is naast de byzondere natuur één van de redenen waarom we hiervoor gekozen hebben. De laatste keer dat we in Florida waren was in 2015. Toen kozen we voor een vaste verblijfplaats in Kissimmee. Deze keer gaan we toch wat meer van Florida opnemen in ons reisprogramma. En net zoals alle andere vakanties maken we zelf het gehele programma. We gaan vanaf Amsterdam vliegen naar Miami. Daarna gaan de naar de Florida Keys om vervolgens naar de westkust (Golf van Mexico) te rijden. Hier zullen we een aantal dagen verblijven. We eindigen in ons " vaste " appartement in Kissimmee.

In totaal gaan we 4 weken op pad. Uiteraard met een huurauto die we oppikken op het vliegveld van Miami en weer inleveren op het vliegveld in Orlando. Het schema staat al weer voor 95 % in de startblokken. Op dit moment is het nog niet mogelijk om vluchten en een huurauto te boeken.  Maar daar hebben we nog ruimschoots de tijd voor.